وبلاگ رپی
  • ALI QUF

    80

  • ARMI 2AFM

    DIVOONE

  • MEHRAD HIDDEN

    ZEDBAZI

  • Reza PISHRO

    KALAFEGI

  • AMIR TATALOO

    Nagofte Budi

  • عکس های ازدواج سهراب mj

    عکس های ازدواج سهراب mj

INFORMATION
ATOM

رسانه فرهنگی وبلاگ رپی تنها درزمینه موسیقی فعالیت میکند
و هدف آن رشد و توسعه موسیقی ایران میباشد و
هیچ ارتباطی با سایت های غیر اخلاقی و مغایر با نظام جمهوری اسلامی ندارد
و به هیچ عنوان تحت نظر ارگان ، سازمان ، نهاد و جنبشی نمیباشد و تنهااز قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی میکند تمامی بنرهای داخل سایت آگهی مشتریان بوده
و با شرط قبول قوانین جمهوری اسلامی داخل رسانه اضافه شده
همچنین رسانه ملّی وبلاگ رپی به هیچ عنوان نرم افزارهای فــــــــــــــــــــیلترشـــــــــــــکن و وــی پـــــــــــــــــــــــی ان و آرشیوهای موزیک و ویدیوئی ، فیلم و سریال برای ارائه به مشتریان نداشته و نخواهد داشت
سفارش تبلیغات و پخش موزیک : xrap@Gmail.com

برای دریافت تعرفــه هــای جدید تبـلیـغات اینجـــــــــا کلیک کنید

Info.KAVEH0142@Gmail.Com
آدرس قابل دسترس و بدون محدودیت سایت وبلاگ رپی
http://xrap.loxblog.com
Address Finder
 تبلیغات
Ads
محل درج بنر
About Us

به این وبلاگ خوش آمدید خوشحال میسم با نظرای سازندتون ب ما کمک کنین تا وبلاگ خودتون پیشرفت کنه... Adel
نویسندگان
تبلیغات
محل درج تبلیغات در بلوک وسط بالا

بزودی از ایکس رپ


download

البوم حصین  یاد شهریور93

- آلبوم جدید هیچکس به نام مجاز اسفند92

- اولین آلبوم رسمی گروه تیک تاک به نام بچه ارشد

- آهنگ متفاوت از صادق به همراهی آتنا از گروه اپیکور به نام " هنوز همونم "
این کار با سبک داب استپ هستش و آهنگسازی این کار رو اپیکور انجام داده.
منتظر این آهنگ فوق العاده زیبا در روز یکشنبه از x rap باشید.




نظرات شما عزیزان:

آرمین ایی اس
ساعت15:40---10 دی 1393
سلام داداش خواستم ازتون خواهش کنم این اهنگ رو توی وب سایتتون قرار بدین..
آدرس آهنگ:http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=e3c82f64 71f084f4f3b623a69e6a1f11

آدرس کاور آهنگ:http://www.uplooder.net/img/image/84/b2c979e8ed7236 3128c24ab7c334286f/Photos-romaسسیntic-sad-lonely-Lhtat.jp g
نام آهنگ روزای بچگی...
با تشکر از شما


انا
ساعت1:31---3 فروردين 1393
سلام داداش


اطلاع رسانی وبت خیلی خوبه


اهنگ های شایع هم واسه دان بزار


رپر سنگینی ایه....
پاسخ:سلام داش من خودم عاشق شایع هستم حتما بخونه میزارم


انا
ساعت1:29---3 فروردين 1393
سلام داداش
اطلاع رسانی وبت خیلی خوبه
اهنگ های شایع هم واسه دان بزار
رپر سنگینی ایه....


رضا گلاد
ساعت18:14---20 مهر 1392
سلام
امروز داشتم وبلاگتو نگاه میکرد یه چیز جالب دیدم که باورم نشد
خخخخخ عادل تاریک
اهنگشو نمیشه دان کرد ببین چی کار میشه کرد واسه دانلود
راستی منم پیوند بزن


امیر عباس
ساعت23:57---18 مهر 1392
سلام
بابا ایولااااااااااااااااااا دمت گرم دیونه وبلاگت شدم مخصوصا با اون عکس پشتش از مهراد به به ایولا دمت گرم دوست داری تبادل داشته باشیم هر روز بت سر بزنم خداییش هر رزو سر میزنم خیلی باحالهههههههههههههههه


مریم
ساعت16:59---13 مهر 1392
عجب وبلاگی داری انصافا وبلاگت خوبه من ذوست دارم آدرس وبلاگتو داشته باشم آدرستو داشته باشمست دارمبیا تو سایت من آدرستو بذار

مریم
ساعت16:56---13 مهر 1392
من دارم لیستی از بهترین سایت ها را جمع آوری می کنم وبلاگ شما هم خیلی خوبه بیا آدرستو ثبت کن تو لیست من منتظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : البوم بهزاد لیتو به نام خاکستری, ویدیو هیچکس خلافکارای اصلی , مستند زدبازی, ویدیو ارمین 2afm به نام دیوونه, اهنگ عرفان صداتو میشنوم, البوم جدید محمد بیباک, ,
Download
date چهار شنبه 10 مهر 1398
Author : ADEL
مطالب گذشته
ابر برچسب ها

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 93916
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

TOP Music
Total Visit :
Online User: online
control ToolBar
User Avatar
Icon Toolbar Guest Welcome To xrap